آمریکا در برجام ماند

ایسنا| شب گذشته رسانه‌های خارجی اعلام کردند که رییس‌جمهور آمریکا تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را یک بار دیگر تمدید کرد اما هشدار داده است که برای آخرین بار این کار را می‌کند. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های خارجی، دونالد ترامپ با تمدید تعلیق مجدد تحریم‌های ایران در چارچوب برجام موافقت کرد.
خبرنگارهای آمریکایی گزارش داده‌اند که کاخ سفید اعلام کرده این برای آخرین بار است، مگر اینکه آمریکا و اروپا بتوانند به توافقی برای ممنوعیت دائمی برنامه غنی‌سازی ایران و توسعه موشکی ایران دست یابند. هم‌زمان دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه افراد و شرکت‌ها و نهادهایی اعمال کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! «همدلی»، از حواشی عقب‌گرد دولت و مجلس از اجرایی‌شدن یک تصمیم اقتصادی گزارش‌می‌دهد سخنان تازه سید مهدی طباطبایی در مورد نگرانی شیخ سازندگی از دسترسی احمدی نژاد به اسناد اطلاعاتی محمد توسلی، دبیر کل نهضت آزادی ایران در تشریح راهکار های برون رفت از بحران های اخیردر گفت‌وگو با «همدلی»: آمریکا در برجام ماند به مناسبت صد و بیست‌وششمین سالروز تولد محمدعلی جمالزاده میلادت مبارک پدر داستان‌نویسی مدرن ایران «همدلی» از وضعیت نامناسب مدارس فرسوده کشور گزارش می‌دهد تحصیل زیر وحشت آوار علی مطهری: آستان قدس، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی باید مالیات بدهند ولی الله شجاع پوریان این راه بسته نمی‌ماند بازگشت «عقلانیت» و «اخلاق» به سیاست کشف محموله مواد انفجاری و انتحاری در منطقه مرزی سراوان سخنگوی پوتین: تحریم‌های جدید آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند حریری: حزب الله عضوی از دولت لبنان است رهبر انقلاب، درگذشتِ واعظ شهیر حجت‌الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند آمریکا در برجام ماند